lördag 19 juni 2010

Nu lever sommaren

Måhåhå!

Alla andra far på ungdomseventet YES på Föglö, men Erin stannar hemma och eldar upp kartonger i anderstugan. ^^

En liten liten svart katt kan göra ens dag så mycket bättre, trots att den börjar lida mot sitt slut. Om den ville komma lite närmare så man skulle få en chans att klappa den skulle det vara ännu bättre, men nu vill den bara sitta där, titta på en med runda, gula ögon och inte riktigt våga ta sig närmare än till grusgången framför trappan. Well, lite lördagskorv fick den nu av mig ändå. =D

Nu när min kära syster och Nelly far på YES så tänkte jag själv ta mig en sväng ut i Lemland och hälsa på min far på hans konfirmationsläger. Jag vill ju inte dega sönder här hemma. =) Hoppeligen är det finare väder tills dess.

"Sommaren är kort
Det mesta regnar bort"

Såttsäga.

Men jag vill säga som Nordman:

"För idag när båten glider ut så blir jag fri igen
Det är bara vintern som är slut
Nu lever Sommaren!"
Ciou~

1 kommentar:

  1. Måste börja följa er sommarlovsblogg! Vill ni, så läs min åretomblogg på karinlindbom.blogg.se

    SvaraRadera