torsdag 17 juni 2010

17e juni

åh hallå där!

det tycks sig att jag fått äran att inleda våran sommarlovsblogg. än så länge är det bara jag, Eri och Katarina som är verano de la skribentos. förhoppningsvis så får vi med oss alva också!

mitt sommarlov har hittills bestått av elände och en del fina ögonblick. jag har försökt fokusera på de små och vackra detaljerna men ofta har Det Stora Mörka Molnet kommit ivägen. dock kommer jag inte låta det hindra mig från att ha en underbar sommar! jag har redan hunnit med att umgås på stugor och simmat lite. dessutom har jag fått en vacker liten laptop vid namn Boromir som kommer få följa med mig på äventyr.

jag vet inte riktigt hur intressanta (eller hur ofta jag kommer uppdatera) mina inlägg kommer att vara, men jag tänker göra mitt bästa att få mina dagar att verka... underhållande. :D

nu lämnar jag ordet vidare.

adieu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar